Вітаємо вас з придбанням побутової техніки Zanussi. Кожному виробу Zanussi надається стандартна гарантія. Тут ви можете ознайомитися з гарантійним талоном для кліматичної техніки (кондиціонери, водонагрівачі, теплова техніка, зволожувачі, літні вентилятори.)

Для забезпечення тривалого терміну служби та збереженню діючої гарантії на внутрішню ємність та електричні компоненти, необхідно, не пізніше, ніж за 10 днів до закінчення року з дати продажу, провести технічне обслуговування, силами кваліфікованих фахівців авторизованих сервісних центрів, яке повинно включати в себе обов’язкову перевірку наявності накипу на ТЕНі та внутрішньої порожнини водомісткої ємності, а також стан магнієвого аноду. В разі 50% і більше зносу магнієвого аноду - анод необхідно замінити на новий, рекомендований виробником. За результатами огляду водонагрівача при першому технічному обслуговуванні, встановлюється періодичність регулярного, технічного обслуговування, яке необхідно дотримуватися протягом усього періоду експлуатації приладу, але не рідше одного разу на рік. У разі зміни адреси експлуатації приладу, а так само виявлених в результаті чергового технічного обслуговування змін умов експлуатації (якість води), регулярність технічного обслуговування може бути переглянута. Підтвердженням проведення технічного обслуговування є заповнений пункт в таблиці проведених ТО.

ТО проводиться, не рідше одного разу на рік з дати продажу, виключно фахівцями авторізованих сервісних центрів.

У регіонах з особливо жорсткою водою, з водою, що включає в себе корозійно-активні домішки, або водою, не відповідної діючим нормам ДСТУ, може знадобитися частіше проводити таку перевірку. Для цього потрібно отримати відповідну інформацію у спеціаліста або прямо на підприємстві, що забезпечує водопостачання!

У випадку, якщо не було проведено технічне обслуговування, або при повному зносі \ відсутності магнієвого анода в водонагрівачі, гарантійні зобов’язання на водонагрівач повністю анулюються. Увага! Накопичення накипу на ТЕНі та наявність осаду у внутрішньому баку може призвести до виходу з ладу водонагрівача і є підставою, для відмови в гарантійному обслуговуванні. Регулярне технічне обслуговування, є профілактичним заходом і не входить в гарантійні зобов’язання. Технічне обслуговування сплачується споживачем згідно розцінок сервісного центру.
Підписатися
Підпишіться на наші новини
Першим отримуйте інформацію про новинки та знижки
Беріть участь у закритих розпродажах та акціях
Введіть номер у форматі +38
Ви успішно підписалися на новини від Easy-Comfort!